FANDOM

אלן הינו הגיבור הראשי בסדרה די.גריי-מן. הוא אקסורסיסט מענף אירופה של הסדר השחור, ותלמידו של קרוס מאריאן.

אישיות

אלן מתאר את עצמו כסוג, נדיב, בחור צעיר מאוד מנומס. הוא נוטה להיות מאוד הקרבה עצמית, בדרך כלל מוכן לתת לגוף ורגשותיו לקחת מכות הרסניות למען אחרים; תכונה זו היא משהו הרגיז כמה חברים וחבריו, רוב ניכר יו קאנדה ו Lenalee לי. אלן יש גם תכונות נאיביות צנועות גבוליות, למרות החיים מטרידים ההורים והגנרל שלו, צלב מריאן, ואלצו אותו לחיות. בגלל העין הארורה שלו, המאפשרת לו לראות את נפש האדם חייב Akuma, אלן רואה Akuma להיות חשובה בדיוק אליו כאל בני אדם, קללות זרועו השמאלית להצלת Akuma וזכותו חיסכון בני האדם בניסיונו להיות, כפי שכתב פעם זה, "משחת שיכול להציל". במשך הזמן, אישיותו של אלן יש לראות שינוי; כמה פעמים, "הצד האפל" שלו, משהו שהוא פותח על מנת לשרוד את מהמרים-נוכלים הצלב הקריב אותו, הוכיח את עצמו, מזעזע לעתים קרובות להפחיד את הסובבים אותו. הוא גם החל להשתמש פחות דיבור מנומס, משהו שציין ועודד ידי Lenalee וג'וני גיל. אם יש מי שהיה יכול לעשות באופן עקבי אלן לשבור עובש שלו מנומס הוא קאנדה יו מגרש השדים בחור. השונה בהשקפות שלהם אבל דומים "מחשכים", כפי שהוא מתואר על ידי רעש מארי, להוביל אותם סותרים לעתים קרובות, לפעמים מעל בעיות בזויות.

כילד, אלן ננטש ממשפחתו בגלל הזרוע 'הנורמלית' לשמאלו. הוא נלקח על ידי מאנה ווקר, ליצן בקרקס בדימוס. יום אחד בעודו בעיר, כרכרה איבד שליטה ופגע מאנה, והרג אותו. המילים האחרונות של מאנה כדי אלן בפעם הראשונה היו "להמשיך ללכת, אתה חייב להמשיך ללכת". מאנה נקברת על גבי גבעה ואלן הפך מאוד עצוב, זימון 'הבורא' או 'המילניום ארל'. אלן עשה את העסקה להביא מאנה בחזרה, מאנה צעקה אלן ואת זרועות מכאני ירד על אלן, גרימת הצלקת על צדו השמאלי של פניו. מאנה צעקה שוב, "אני לקלל אותך אלן ווקר!" לפני זרועו של אלן מופעל, ללא הסכמתו, והתנהג כמו שהיה לו רצון משלו, לפני להרוג מאנה בשנית. השיער של אלן הלבין ידי קללה עינו השמאלית פיתחו יכולות כמו צלקת שלא הגלידה.

אלן, ממש בתחילה, היה ילד קשוח, בעל הרגל של דיבור הגס ולהיות מאוד חצוף. לאחר שהתאושש ממוות מאנה בעת היותו ניזונה צלב מריאן, הוא לקח על התכונות האישיות של מאנה, אהיה הרבה יותר מנומס. הצלב הביע שהוא מעדיף 'Darkside' של אלן כי זה היה קרוב יותר לאופן שבו נהג להתנהג.

אלן נראה להאמין בקיומו של אלוהים, אבל הוא הצהיר כי הוא לא אכפת כי. הוא דואג הנדרים שנתנו מאנה החברים לעצמו.

מראה

אלן הוא בחור צעיר בגובה ממוצע (אם כי קאנדה לעתים קרובות מקניטה אלן על הגובה שלו, יו קאנדה עצמו הוא אדם גבוה, כך הגובה של אלן הוא למעשה נפוץ יחסית לגילו) עם מבנה גוף רזה, שרירים, אשר, במשך הזמן , הפך נפגם בכבדות עם צלקות. יש לו שיער באורך בינוני אפור / לבן שצמחה עכשיו אל כתף באורך, כסף / אפור (סגול באנימה לקדש) העיניים והעור שלו הוא חיוור מעט. יש אלן צלקת יוצאת דופן בצד השמאלי של פניו שמתחילה כמו כוכב מחומש על מצחו, נגררים מטה בקו המנתק את גבתו המאדימה שלו העפעף, ווים מעט עצם הלחי שלו ועוקב לחיו למטה קרוב סנטרו . כמו כן, יש קו נוסף של רקמת צלקת אשר פועל במקביל העפעף התחתון שלו. צלקת זו ניתנה לו על ידי מאנה ווקר, אחרי אלן הפך אותו Akuma. הצלקת היא גם מקור העין הארורה שלו, המאפשרת לו לזהות Akuma ולראות את נפש האדם חייב גופם.

תמימות הסוג הטפילה של אלן לובשת צורה של מכלול זרועו השמאלית, מכתפו למטה. במקור, זה היה אדום לגמרי veinous, אבל אחרי שהוא מופעל ליצן קראון שלו בפעם הראשונה, העור נהיה הרבה יותר כהה ויותר בקנה מידה כמו, ציפורניו משחירים וצומח מתוך וסימונים בצורת חץ והתגבש לאורך עצם הכתף שלו. כאשר זרועו התפתחה נוספת, העור נראה להחליק יותר.

בגלל צבע השיער המוזר וזרועו המוזרה שלו, אלן יש נטייה לכסות את השיער שלו עם כובעי ברדסים ללבוש כפפות וחולצות עם שרוולים ארוכים כדי למנוע מאנשים לראות את זרועו.

מדי השדים של אלן לעתים קרובות מורכבים מעיילים וכפפות מסתירות, כמו גם מכנסיים ומגפיים כבדים, למרות המדים האחרונים של אלן כולל ז'קט קצר קפרי דמוי. הוא תמיד מבקש כפפות להיכלל כדי שיוכל להחזיק את ידו נסתר, אם כי לאחרונה אלן קיבל יותר נוח עם מראה ידו כשהוא נמצא ממש מעבר וחבריו.

כילד, השיער של אלן היה בצבע חום אדמדם יותר; שערו הלבין כשאבא המאומץ קילל אותו, משאיר צלקת בצד השמאלי של פניו כאמור בסדרה אנימה ומאנגה.

כאשר נחו הטופס שלו, אלן יש את נח הטון כהה עור ועיני ענבר קפוא.

ובכל זאת, בשלב זה הסטיגמטה שלו לא נראה עדיין (אם כי אולי רק להסתיר על ידי שער). בניגוד Noahs האחר שערו נראה להישאר לבן כמו Wisely של.

רקע

אלן ננטש על ידי הוריו הביולוגיים בגלל אמור "עיוות" של זרועו השמאלית (אשר התגלה מאוחר יותר להיגרם על ידי תמימותו). בסופו של דבר הוא נמצא, אומץ על ידי מבצע נסיעה בשם מאנה ווקר בחג המולד. זמן מה לאחר מכן מאנה מתה, ואלן, מעונה מרוב צער מניפולציות על ידי Millennium ארל, פונה מאנה לתוך Akuma, בתקווה שהאבא הפונדקאי אהובתו יקום לתחייה באופן מלא. אבל מאנה Akuma קלל אלן ופרוס דרך עינו השמאלית, עוזב את "המחומש" - הסימן של Akuma-אשר צלקות בצד השמאלי של פניו. זו אפשרה את עינו השמאלית לראות את הנשמות לכודות בתוך Akuma מכאן ואילך. זה היה באותו רגע זה כי זרועו השמאלית של אלן מופעל הראשונה כנשק נגד Akuma, אשר באופן אינסטינקטיבי הרס את מאנה Akuma. במהלך האירוע הטראומתי הזה, השיער של אלן פנה (חום באנימה) אדום לתוך לבן בוהק.

לאחר התקרית של מאנה, פגש אלן קרוס מריאן, גנרל לצו השחור. באותה תקופה אלן נפצע אנושות על ידי קללה ואת השמאלי של פניו היה בלתי ניתן לזיהוי, הוא סבל במשך יותר מחודש .. ויותר מכל הוא היה בטראומה לחלוטין ממה שקרה עם מאנה ונפל התמוטטות נפשית, להיות מסוגל לדאוג לעצמו ולהיות לגמרי mute.Cross מריאן טיפלה בו בבית של אמא עם ברבה. [5] אלן בסופו של דבר התאושש ממדינתו וקרוס הסביר לו את דרכי Akuma והנשמות לכודים בתוכם: כאשר נשמה הוא החזיר בתוך Akuma, הם לכודים לנצח, ואת הדרך היחידה להציל אחד הוא לגרש אותם מן שלהם כלי akuma. אלן לימים תלמידו של הצלב ובילה שלוש השנים הקרובות איתו לפני שנשלח מהסדר השחור להפוך מגרש שדים רשמיים. במהלך תקופה זו, אלן התענה ההתנהגות חסרת האחריות המתמדת של שלו אמן בכפייה בעבודות שונות ומשונות כדי לפרוע את החובות כלליים צלב שנצבר. עובדה זו, יחד עם דרכים רדיפת השמלות "הצלב וטיפול קשה כלפי אלן, הוביל ווקר מחשש יותר כיבוד אדונו, שאותו מעולם מדבר בחיבה. למעשה, כאשר Jasdevi טוען כי הצלב הוא כמו שד, אלן מכחיש ובמקום מתעקש כי הצלב הוא שד אמיתי. בנוסף, כאשר Jasdevi עולה כי חובות צלב עזב אותם הגיעו 100 גיני, אלן גדל קרנות שד, צוחק עליהם, וקורא שינוי קטן חובותיהם בהשוואה לשלו, עוזב לביא לתהות בדיוק כמה כסף אלן נעשה לשלם .

בנוסף להיותו כשיר פיזית מיומן לחימה (כפי שבאה לידי ביטוי ביכולתו להילחם להתחמק FO ללא שימוש תמימותו), יש אלן כמה כישרונות וכישורים מוזר. בגלל חובות רבים אלן נאלץ משלם על ידי צלב, הוא למד לשחק קלפים ולהמר בגיל צעיר מאוד, אם כי באנימה המטרה הראשונית שלו הייתה להתאמן יד שמאל המשותקת המעווה שלו. הוא גם למד איך לרמות ולנצח במרמה ואינו מהסס להשתמש בטקטיקות אלה לפי הצורך. למעשה, הוא די גאה כישוריו. זהו בניגוד מוחלט לאופיו המנומס ואדיב ולעתים קרובות מפתיעים את חבריו, אשר לא הייתי מצפים צד אפל כזה אלן, גרם להם לתהות מה בדיוק קרוס עשה לו. גם ווקר הוא בעל יכולות הקרקס כגון להטוטנות ואקרובטיקה, אשר נודע לו לנסוע עם מאנה שהיה בעצמו ליצן בקרקס במקצועו. מפקח Lvellie וקרוס יש את שניהם מכונים "שחקן" (כמו אחד שמשחק כלי נגינה), וקרוס רמז כי ייתכן שיהיה יותר מאחד.

תיאור היסטורי

  • גיל 7: אלן פגש את מאנה והתחיל לטייל איתו.
  • גיל 9: הפך לליצן ביחד עם מאנה בהמשך המסע שלהם.
  • גיל 10: מאנה נפטר. בערב חג המולד אלן סגר עסקה עם ארל המילניום להחזרת מאנה, והפך אותו לאקומה. האינוסנס של אלן הופעלה והשמידה את מאנה (לפני כן לא יכל להזיז את ידו כלל). מיד לאחר מכן, קרוס מצא את אלן.
  • גיל 11: אלן החל לטייל עם קרוס ולמד כיצד לשלוט באינוסנס שלו.
  • גיל 15: קרוס נטש את אלן בהודו. אלן מצא את דרכו לסדר השחור והפך לאקסורסיסט.

עלילה

היכרות

רוח הרפאים ממאטר

העיר שרצה לאחור

הערפד מהטירה העתיקה

סומאן דארק

אדו וענף אסיה

התיבה של נוח

המתקפה על הסדר השחור

הריסת הסדר השחור

היעלמותו של קרוס מאריאן

הגנב הדימיוני G

אקסורסיסט שלישי

תעלומת קאנדה

זרע החורבן

החיפוש אחר A.W.

יכולות

אינוסנס

העין המקוללת

נוח

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית